DEFINICJE
Agencja reklamowa – sklep internetowy Sprzedawcy dostępny pod adresem internetowym: www.oferta.bombareklama.pl, za pośrednictwem którego Kupujący może składać Zamówienia.
Sprzedawca – właściciel i administrator sklepu internetowego www.oferta.bombareklama.pl
Kupujący – osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy nadają prawo do nabywania we własnym imieniu praw i zaciągania zobowiązań, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą lub zawodową dokonująca czynności prawnych w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej lub zawodowej.
Rejestracja– procedura tworzenia konta przez Kupującego w sklepie internetowym niezbędna dla korzystania z funkcjonalności Agencji Reklamowej
Produkt– produkty i usługi poligraficzne przedstawione do sprzedaży przez Sprzedawcę realizowane na Zamówienie Kupującego za pośrednictwem sklepu internetowego
Regulamin – niniejszy dokument
Zamówienie– dodanie Produktu do elektronicznego koszyka zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą, wybranie sposobu dostawy oraz wniesienie opłaty drogą elektroniczną
Specyfikacja Produktu – dokument ustalający wymagania techniczne Produktu dostępnego w Agencji Reklamowej, który może być przedmiotem Umowy Sprzedaży.
Umowa Sprzedaży– umowa sprzedaży Produktów zawarta na odległość pomiędzy BOMBA REKLAMA a Kupującym za pośrednictwem Agencji Reklamowej
Dzień Roboczy – jeden dzień w przedziale od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
Termin Realizacji– dzień, w którym gotowy Produkt zostaje wysłany do Kupującego
Dostawca – firma kurierska dostarczająca Zamówienie
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy Regulamin określa:
– warunki korzystania ze sklepu www.oferta.bombareklama.pl
– zasady sprzedaży produktów poligraficznych tworzonych na Zamówienie,
– zasady dotyczące zarządzania danymi Kupującego
– zasady płatności
– warunki składania reklamacji
– warunki przyjmowania do druku plików graficznych od Kupującego
2. Sklep internetowy oferta.bombareklama.pl dostępny jest pod adresem: https://oferta.bombareklama.pl
3. Regulamin dostępny jest na stronie Drukarni Internetowej https://oferta.bombareklama.pl w zakładce „Regulamin” w sposób umożliwiający swobodne zapoznanie się z jego warunkami
4. Właścicielem Agencji Reklamowej www.oferta.bombareklama.pl oraz jej administratorem jest firma BOMBA REKLAMA Strugacz Adrian z siedzibą główną w Częstochowie 42-209 przy ul. Pułaskiego 84 / 37, na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej z dnia 15.09.2011r, NIP 5732504240, REGON 242724673
5. Kontakt z Agencją Reklamową jest możliwy za pomocą adresu poczty elektronicznej: bok@bombareklama.pl lub poprzez kontakt telefoniczny 34 34 30 211 lub 530 782 782- koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora.
6. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu.
7. Opisy Produktów, parametry techniczne oraz ceny stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy Sprzedaży, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
1. Warunkiem zamawiania Produktów za pośrednictwem Agencji Reklamowej jest założenie konta wraz z podaniem aktywnego konta poczty elektronicznej wykorzystywanego do dalszej korespondencji.
2. Zakładając konto Kupujący zobowiązuje się do wypełnienia formularza rejestracyjnego oraz do zapoznania się z Regulaminem.
3. Zamówienia są realizowane wyłącznie po zaakceptowaniu niniejszego Regulaminu
4. Założenie konta w Agencji Reklamowej jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym
5. Informacje podane przez Kupującego podczas tworzenia konta winny być aktualne oraz zgodne z prawdą.
6. Sklep Internetowy oferta.bombareklama.pl może pozbawić Kupującego możliwości korzystania z jej usług lub ograniczyć jego użytkowanie w przypadku naruszenia przez Kupującego Regulaminu, a w szczególności, gdy:
a) Kupujący w trakcie rejestracji podał nieprawdziwe dane wprowadzające w błąd
b) Kupujący dopuścił się za pośrednictwem Sklepu Internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich
c) Kupujący swoim zachowaniem ugodził w dobre imię Agencji Reklamowej
7. Kupującemu pozbawionemu prawa do korzystania z usług Agencji Reklamowej zabrania się powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Agencji Reklamowej
8. Zabrania się Kupującemu:
a) przekazywania treści niezgodnych z przepisami prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
b) korzystać ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie,
c) korzystać ze Sklepu w sposób uciążliwy dla Agencji Reklamowej oferta.bombareklama.pl
ZAWIERANIE UMOWY SPRZEDAŻY
1. Przedmiotem zawarcia Umowy Sprzedaży są materiały oraz usługi poligraficzne, których właściwości zostały określone przez Kupującego podczas składania Zamówienia.
2. Kupujący może składać Zamówienia 7 dni w tygodniu przez 24h na dobę, w tym w niedziele i święta.
3. Kupujący składa Zamówienie dodając do koszyka wybrany parametr Produktu wraz z informacją o cenie oraz Terminie realizacji. Przed kliknięciem przycisku „Zamawiam” uzupełnia dane niezbędne do wystawienia faktury oraz wysyłki.
4. Zamówienia przyjmowane są także poprzez e-mail bok@bombareklama.pl po przesłaniu pliku graficznego spełniającego parametry techniczne oraz po określeniu formatu, podłoża, nakładu, uszlachetnienia Produktu, a także podaniu danych Kupującego oraz miejsca dostawy.
5. W wiadomości zwrotnej Kupujący otrzymuje fakturę pro forma na wykonanie usługi poligraficznej zgodnie z określonymi parametrami, co stanowi propozycję zawarcia Umowy sprzedaży.
6. Realizacja Zamówienia rozpoczyna się w chwili akceptacji wszystkich przesłanych plików graficznych przez Kupującego wraz z zaksięgowaniem płatności przez Sprzedającego.
7. Opłacone Zamówienie lub deklaracja opłaty gotówką stanowią oświadczenie woli zawarcia z Agencją Reklamową Umowy sprzedaży i dla Zamówień zaakceptowanych oznaczają przekazanie ich do realizacji.
8. Produkty zamawiane przez Kupującego są ściśle określone, dlatego też po opłaceniu Zamówienia niemożliwe jest odstąpienie Kupującego od Umowy sprzedaży, tj. rezygnacji z druku.
9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen zamieszczonych w Sklepie Internetowym w każdym czasie i bez uprzedzenia.
DOSTAWA ZAMÓWIENIA
1. Dostawa Produktów wliczona w koszty produkcji ograniczona jest do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej i odbywa się na adres wskazany przez Kupującego podczas składania Zamówienia.
2. Termin realizacji Zamówienia określony jest osobno dla każdego Produktu
3. Agencja Reklamowa dopełni wszelkich starań aby dostarczyć paczkę w terminie podanym przy Zamówieniu.
4. Dostawa Produktów realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich. Agencja Reklamowa nie ma wpływu na terminowość doręczenia paczek przez firmę kurierską.
5. Zamówienia w zależności od gabarytów wysyłane są w paczkach lub na paletach
6. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy odmówić jej przyjęcia oraz w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.
7. Dopuszcza się opóźnienia druku z przyczyn niezależnych ze strony Agencji Reklamowej m.in. z powodu braku energii elektrycznej, problemów technicznych wynikających z awarii maszyn, braku sygnału internetowego, opóźnień występujących po stronie dostawców przesyłek maksymalnie o 2 dni robocze. Opóźnienia w realizacji Zamówienia wynikające ze wspomnianych powodów nie pociągają za sobą odpowiedzialności odszkodowawczych Agencji Reklamowej względem Kupującego, jak też nie uprawniają Kupującego do odstąpienia od Umowy.
PŁATNOŚCI
1. Ceny Produktów dostępnych na stronie Agencji Reklamowej www.oferta.bombareklama.pl są cenami brutto i wyrażone są w polskiej walucie. W cenie Produktu zawarty jest koszt Produktu lub usługi, koszt obsługi Zamówienia, koszt wysyłki pod jeden wskazany adres oraz podatek VAT.
2. Opłaty za Zamówienie należy dokonać za pośrednictwem systemu internetowego PayU obsługującego płatności online. Dopuszcza się także opłacenie Zamówienia poprzez przelew bankowy.
3. Dla potrzeb niezbędnych do zrealizowania płatności poprzez system PayU, dane osobowe Kupującego przekazywane są spółce PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, jako administratora danych (60-324 Poznań, ul. Marcelińska 90), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399.
4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia przekazywanych środków pieniężnych przez system PayU.
5. Na podstawie zarejestrowanej Płatności Sprzedawca wystawia fakturę VAT i przesyła ją wyłącznie w formie elektronicznej na adres email podany podczas Rejestracji przez Kupującego.
MATERIAŁY DO DRUKU
1. Materiały do druku przesłane przez Kupującego powinny być przygotowane według Specyfikacji Produktu dostępnej na stronie oferta.bombareklama.pl
2. Kupujący jest zobowiązany do przesłania plików zgodnych z wytycznymi zamieszczonymi w Sklepie.
3. Przesłane pliki weryfikowane są przez Agencje Reklamową pod kątem poprawności przygotowania projektu (spady, marginesy, ilość stron).
4. Agencja Reklamowa www.oferta.bombareklama.pl nie odpowiada za błędy merytoryczne i ortograficzne oraz nie dokonuje korekty treści w plikach przesłanych przez Kupującego.
5. Sklep Internetowy www.oferta.bombareklama.pl nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne naruszenia praw autorskich w plikach przesłanych przez Kupującego.
6. Drukarnia ma prawo odmówić realizacji Zamówienia w przypadku treści niezgodnych z prawem lub naruszających normy obyczajowe. Odmowa może mieć miejsce nawet po wniesieniu opłaty przez Kupującego.
7. Pliki zaakceptowane przez Kupującego mimo uwag Agencji Reklamowej nie podlegają reklamacji.
8. Agencja Reklamowa nie ponosi odpowiedzialności za błędnie przygotowane pliki do druku np. nieprawidłowe zastosowanie warstw, zadruk białym kolorem, przekroczone nafarbienie w projekcie, błędny profil kolorystyczny itp.
9. Poprawa przesłanych materiałów jest możliwa przez Agencję Reklamową za dodatkową opłatą na wyraźne życzenie Kupującego. Warunki oraz zakres prac ustalane są indywidualnie.
10. Agencja Reklamowa nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji Zamówienia wynikające z dostarczenia błędnie przygotowanych projektów.
REKLAMACJE
1. Reklamacje przyjmowane są drogą elektroniczną na adres email bok@bombareklama.pl
2. Termin zgłoszenia reklamacji upływa w 10- tym dniu roboczym od doręczenia Produktu.
3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać numer Zamówienia, dane Kupującego oraz dokładny opis stwierdzonej niezgodności wraz z dokumentacją wady w postaci zdjęć oraz zakres żądania reklamacyjnego.
4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia.
5. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są w dni robocze w godz. 8:00-16:00 w trakcie pracy Biura Obsługi. Zgłoszenia przesłane po godz. 16:00 będą uznawane jako złożone w kolejnym dniu roboczym.
6. Reklamacje zgłaszane po wyznaczonym terminie i nie spełniające powyższych wymogów nie będą rozpatrywane.
7. Ze względu na różnice technologiczne ekranów oraz drukarek reklamacja dotycząca braku zgodności kolorów wydruku z kolorystyką wyświetlaną na monitorze zostanie odrzucona przez Agencję Reklamową
8. W przypadku niejednoznacznych sytuacji, Agencja Reklamowa może zażądać od Kupującego zwrotu części lub całości nakładu. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt przesyłki ponosi Agencja Reklamowa.
9. Agencja Reklamowa dokłada wszelkich starań aby w jak największym stopniu odwzorować kolory zawarte w projektach dostarczonych przez Kupującego. Druk Zamówienia odbywać się może na wielu maszynach drukujących, dlatego też mogą wystąpić nieznaczne różnice kolorystyczne Produktu, które nie mogą być podstawą do reklamacji.
10. Ze względu na specyfikację maszyn drukujących oraz procesu druku dopuszczalne są odchylenia niepodlegające reklamacji:
a) przy krojeniu arkusza na pojedyncze użytki- tolerancja do 2mm
b) przy odchyleniu złamu od nominalnej linii usytuowania produktów falcowanych i bigowanych- tolerancja do 1mm
c) przy perforacji- tolerancja do 1mm
d) przy pasowaniu kolorów nadrukowywanych po sobie- tolerancja do 0,2mm,
e) różnic ilościowych i jakościowych Zamówienia- tolerancja +/- 5%
f) przy lakierowaniu wybiórczym UV- pasowanie rysunku i warstwy lakieru: tolerancja do 1mm
11. Za nieprawidłowo wykonaną warstwę lakierową lakieru offsetowego, UV lub dyspersyjnego uznaje się warstwę, która posiada w miejscu przeznaczonym do lakierowania, miejsca łuszczące się lub niepolakierowane
12. Nieprawidłowo wykonany złam to taki, który powoduje zagniecenia papieru, jego zmarszczenia lub inne zdeformowanie uniemożliwiające poprawne odczytanie treści lub ilustracji. W przypadku podłoży o gramaturze powyżej 150g występuje zjawisko pękania papieru, szczególnie w miejscach silnie pokrytych farbą drukarską. Drukarnia stosuje bigowanie przed procesem falcowania w celu ograniczenia występowania efektu pękania, jednakże nie zapewnia pełnego zabezpieczenia przed tym zjawiskiem spowodowanym wytrzymałością surowca. Wada taka nie jest traktowana jako błąd Drukarni, a tym samym nie może podlegać reklamacji
13. Agencja Reklamowa ma prawo dzielić na bryty druki wielkoformatowe wedle własnego uznania o ile Kupujący nie zaznaczył inaczej
14. Poziom rekompensaty za reklamowane Zamówienie nie może przekroczyć 100% jego wartości.
15. Agencja Reklamowa nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez działania osób trzecich, w tym kurierów.
16. Reklamacje dotyczące przesyłek kurierskich rozpatrywane są na podstawie protokołu szkody sporządzonego w obecności kuriera przy odbiorze przesyłki. Brak protokołu może stanowić podstawę do odmowy uznania Reklamacji.
17. Agencja Reklamowa ponosi odpowiedzialność wyłącznie za działania własne
18. Wzornik papierów offsetowych i materiałów do druku wielkoformatowego oferta.bombareklama.pl zawiera przykładowe materiały poligraficzne, które z racji pochodzenia od różnych producentów mogą różnić się między sobą z zachowaniem granicy tolerancji gramatur papierów ogólnie przyjętych w poligrafii.
19. O wyniku rozpatrzonej reklamacji Sprzedawca poinformuje, wysyłając stosowną wiadomość e-mail na adres podany przez Kupującego podczas rejestracji.
20. Jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną, Agencja Reklamowa zobowiązuje się do niezwłocznego usunięcia wady Produktu poprzez jego naprawę, a w przypadku gdy wady nie da się naprawić nowy Produkt zostanie przesłany do Kupującego w terminie zgodnym z datą realizacji Produktu.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Sprzedawca dokłada szczególnej staranności do zachowania bezpieczeństwa danych Kupujących odwiedzających Agencję Reklamową
2. Dane osobowe przekazywane przez Kupującego przetwarzane są przez BOMBA REKLAMA Strugacz Adrian z siedzibą główną w Częstochowie przy ul. Pułaskiego 84 / 37 w celu realizacji Umowy sprzedaży zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO)
3. Dane osobowe Kupującego wypełnione przy Rejestracji mogą być przekazywane w zakresie niezbędnym do realizacji Zamówienia:
a) partnerom biznesowym
b) podmiotom odpowiedzialnym za realizację transakcji finansowych
c) dostawcom Zamówienia
4. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych
5. Kupujący ma możliwość wglądu do swoich danych podanych przy Rejestracji, ich zmiany lub usunięcia w ramach udostępnionych opcji.
6. Kupujący zapisany do otrzymywania Newslettera ma możliwość:
– weryfikacji danych lub korekty poprzez wysłanie wiadomości na email bok@bombareklama.pl
– wypisania się z Newslettera poprzez kliknięcie linku w stopce przesłanej wiadomości.
7. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawarte są w Polityce prywatności
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 15 maja 2020
2. Kupujący posiadający Konto w Agencji Reklamowej o zmianach w Regulaminie zostanie poinformowany za pośrednictwem emaila podanego przy Rejestracji
3. Kupującemu, który nie zaakceptuje zmian wprowadzonych w Regulaminie przysługuje prawo do usunięcia konta z Drukarni Internetowej
4. Sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy BOMBA REKLAMA a Kupującym będzie Sąd miejsca siedziby Agencji Reklamowej.